Друк 
СНПЧ А7 Омск, обзоры принтеров и МФУ

Розробка та реалізація ГКР в 3 країнах-партнерах буде організована і проведена із засобів CEDEFOP (Європейський центр розвитку професійного навчання) (2010) методології і передової практики в країнах ЄС. Наступні етапи розвитку:

а) концептуалізація та дизайн: країни-партнери визначать загальну концепцію і основні цілі політики майбутнього ГКР у сфері інформатики та управління, в багатьох випадках в результаті план забезпечить основи для більш широкого розповсюдження та обговорення із зацікавленими організаціями. Спираючись на концепцію кожної країни-партнера, загальна концепція буде доопрацьована з урахуванням конкретних потреб країни, буде складена національна концепція ГКР в галузі інформатики та управління;

(б) консультування і тестування: пропозиції щодо ГКР будуть представлені та обговорені в рамках більш широкої групи зацікавлених сторін. Зовнішня експертна оцінка ГКР здійснюватиметься партнерами з ЄС, щоб забезпечити порівнянність з європейськими стандартами;

(в) офіційна установа / прийняття: для забезпечення стійкості розвитку ГКР, будуть прийняті відповідні закони урядами, які візьмуть форму із засобів наказу міністра освіти і науки відповідних країн;

(г) практична реалізація; на даному етапі перемістимося до механізмів, при яких повна шкала буде застосовуватися на практиці, і університети-партнери будуть включати в себе нові структури і методи, тим часом інформуючи потенційних кінцевих користувачів про цілі та переваги рамок.

Відповідні агентства із забезпечення якості навчання / Міністерства країн-партнерів будуть проводити самостійну сертифікацію ГКР. Група експертів, для кожної країни-партнера, в тому числі і міжнародні експерти, буде створена для проведення самостійної сертифікації процесу на протязі 20-24 місяців.