Друк 
СНПЧ А7 Омск, обзоры принтеров и МФУ

Ефективне впровадження НКР (національних кваліфікаційних рамок) і, отже, ГКР (галузевих кваліфікаційних рамок) неможливо без повідомленої роботи всіх зацікавлених сторін, у тому числі населення та соціальних партнерів. Таким чином, створення платформи, де різні зацікавлені сторони будуть брати участь в активних діалогах, присвячених актуальності кваліфікації та якості її положення, передбачено на протязі 4-5 місяців. Блок управління ГКР (БУГКР) з його департаментом (ДГКР) буде створений в провідних університетах країн-партнерів: ГІУА (Вірменія), МГУ (Росія) та ХНУ (Україна). Все управління здійснюватиметься за допомогою головного блоку управління (БУГКР), та основні функцій розвиватимуться навколо ГКР, продовжиться розвиток, управління і координація проведення оцінки та перевірки досвіду, отриманого в приватних компаніях. Для забезпечення БУ персоналом, що має необхідні можливості для виконання функцій ДГКР, троє представників з кожної країни-партнера відвідають 6-денний курс в TUKE (Технічний університет Кошице, Словаччина), WUS (Всесвітній університетський сервіс, Австрія) і FLC (Лінк кампус університет Мальти ), щоб отримати досвід своїх колег з перших рук. Методологія дослідного туру буде включати в себе практичні підходи: спостереження за ЄС колегами та семінари. По поверненню члени БУГКР почнуть розвиток платформи для участі зацікавлених сторін: буде розроблена база даних, електронний форум та інструменти для збору даних. Розроблені концепції та проекти баз даних, електронний форум і інструменти будуть проходити рецензування партнерами з ЄС та зовнішніми експертами, платформа буде уточнюватися аж до її пілотної реалізації. Регулярні телеконференції з учасниками консорціуму будуть організовані для забезпечення участі різних зацікавлених сторін, а також для забезпечення актуальності і якості розробок.

UKOLD (Університет Кобленц-Ландау, Німеччина) проведе пакети робіт, буде піклуватися про ефективне і своєчасне виконання, моніторинг, підготує доповідь про досягнення після завершення пакета робіт.