Контроль якості
- Деталі
- Автор: Super User
-
Категорія: Український
-
Опубліковано: 12 травня 2013
-
Перегляди: 1434
Для забезпечення якості проекту, заходи, спрямовані на моніторинг кожного пакета робіт, передбачені на двох рівнях: рівні партнера-країни і проектному рівні. Почнемо з того, що на рівні ПС контактна особа відвідає веб-сайти кожного університету по закінченні кожного робочого пакета. Далі, кожен партнер буде представляти піврічні доповіді з розвитку проекту, які будуть включати в себе результати відвідування сайтів контактною особою. Крім рівня ПС, передбачаються щорічні огляди, проведені Радою з управління проектами, які будуть використані у проекті для створення остаточного звіту. Рекомендації щодо поліпшення будуть надані міжнародними експертами, а також через зворотній зв'язок місцевих експертів. Іншим елементом забезпечення якості буде щорічна презентація в національному міністерстві освіти за участю зацікавлених сторін. Огляди розвитку прогресу ГКР, російської, української та вірменського БУГКР передбачають сприяння діалогу між ПС і поліпшенню зв'язку і співпраці. Нарешті, зовнішня оцінка проекту субпідрядником ЄС і колегами з ПС будуть взяті до уваги. Ближче до кінця проекту зовнішній фінансовий аудит буде проведений, оскільки бюджет перевищує межу в 750000,00 євро.
ANQA (Національний центр забезпечення якості професійної освіти, Вірменія) і QANU (Забезпечення якості в Нідерландах) проведуть пакети робіт, будуть піклуватися про ефективне і своєчасне виконання, моніторинг, підготують доповіді про досягнення по завершенню пакета робіт.
Поширення
- Деталі
- Автор: Super User
-
Категорія: Український
-
Опубліковано: 12 травня 2013
-
Перегляди: 1557
Цільовими групами є національні дидактичні комітети, викладачі та потенційні роботодавці, студенти, які знаходять корисними результати проекту; уряди на національному / регіональному рівні зацікавлені в адаптації і працевлаштування персоналу на ринку праці, національні офіси Tempus, представники інших галузей, зацікавлені у прийнятті методології розвитку ГКР .
По-перше, інтерактивний веб-сайт проекту з актуальною інформацією про досягнення проекту, електронними публікаціями результатів проекту, розміщення ГКР подій буде відображатися на сайті. Електронна платформа забезпечення форуму членів консорціуму і зацікавлених сторін в цілому буде створена і реалізована. Посилання на веб-сайт будуть розміщені на сайтах членів консорціуму і в національних офісах Tempus. Крім того, брошури з інформацією про результати, досягнення та терміни проекту будуть опубліковані. Інформаційні бюлетені, два рази на рік, будуть розміщені на веб-сайті проекту і поширені серед партнерів і в цільових групах через списки розсилки та RSS. Принципи розвитку ГКР та робота бази даних будуть опубліковані англійською і мовами країн-партнерів. Статті в місцевих газетах і відповідних засобах масової інформації також будуть опубліковані.
Інший канал розповсюдження включає в себе семінари, тренінги, навчання на дому, і дві конференції з цільовими групами для обміну передовим досвідом, досвід проекту. Тренінги на дому будуть надані підготовленими фахівцями (близько 20 представників від кожного університету-партнера). Тренінг буде розвиватися навколо методології розвитку системи кваліфікацій, результати навчання розвитку, забезпечення якості кваліфікацій, легітимації та їх реалізації. Дві конференції проходитимуть в Москві і в Києві, в них візьмуть участь близько 200 зацікавлених сторін. Презентації концепції ГКР, кваліфікації пройдуть в міністерствах.
WUS (Всесвітня університетський сервіс, Австрія) проведе пакети робіт, буде піклуватися про ефективне і своєчасне виконання, моніторинг, підготує доповідь про досягнення з завершення пакета робіт.
Галузеві Кваліфікаційні Рамки
- Деталі
- Автор: Super User
-
Категорія: Український
-
Опубліковано: 12 травня 2013
-
Перегляди: 1895
Розробка та реалізація ГКР в 3 країнах-партнерах буде організована і проведена із засобів CEDEFOP (Європейський центр розвитку професійного навчання) (2010) методології і передової практики в країнах ЄС. Наступні етапи розвитку:
а) концептуалізація та дизайн: країни-партнери визначать загальну концепцію і основні цілі політики майбутнього ГКР у сфері інформатики та управління, в багатьох випадках в результаті план забезпечить основи для більш широкого розповсюдження та обговорення із зацікавленими організаціями. Спираючись на концепцію кожної країни-партнера, загальна концепція буде доопрацьована з урахуванням конкретних потреб країни, буде складена національна концепція ГКР в галузі інформатики та управління;
(б) консультування і тестування: пропозиції щодо ГКР будуть представлені та обговорені в рамках більш широкої групи зацікавлених сторін. Зовнішня експертна оцінка ГКР здійснюватиметься партнерами з ЄС, щоб забезпечити порівнянність з європейськими стандартами;
(в) офіційна установа / прийняття: для забезпечення стійкості розвитку ГКР, будуть прийняті відповідні закони урядами, які візьмуть форму із засобів наказу міністра освіти і науки відповідних країн;
(г) практична реалізація; на даному етапі перемістимося до механізмів, при яких повна шкала буде застосовуватися на практиці, і університети-партнери будуть включати в себе нові структури і методи, тим часом інформуючи потенційних кінцевих користувачів про цілі та переваги рамок.
Відповідні агентства із забезпечення якості навчання / Міністерства країн-партнерів будуть проводити самостійну сертифікацію ГКР. Група експертів, для кожної країни-партнера, в тому числі і міжнародні експерти, буде створена для проведення самостійної сертифікації процесу на протязі 20-24 місяців.
Результати навчання
- Деталі
- Автор: Super User
-
Категорія: Український
-
Опубліковано: 12 травня 2013
-
Перегляди: 1800
Без регулярного зміни в тому, як кваліфікація визначена і описана, буде важко зрозуміти, як ДКР будуть введені в дію. Таким чином, наступним етапом проекту буде проектування і розробка ОКХ (освітньо-кваліфікаційних характеристик), яка спиратиметься на ОКР у сфері інформатики та менеджменту. Академічні співробітники, залучені до Комітету Розвитку ГКР, розпочнуть розробку ГКХ, засновану на відрегульованій методології. Партнери з ЄС поїдуть до країн-партнерів для проведення спільних розробок і дискусій. Нещодавно розроблена ГКХ буде поширена серед професорсько-викладацького складу університетів і в кінцевому рахунку представлена всьому університету. Для забезпечення відповідності ГКХ з європейськими стандартами, проводитимуться перевірки європейськими експертами, а також запрошеними експертами. ГКХ будуть додатково визначені в цілях задоволення потреб місцевих ринків. ГКХ будуть адаптовані до місцевих регіональних умов, заснованим на ринку праці кожного партнера-університету, і місцева ГКХ версія буде підтверджена рішенням Вченої ради відповідного університету. Нарешті, керуючись принципами ГКХ, розвиток методики та довідників для національної ГКХ буде створюватися на вірменській, російській, українській та англійській мовах.
KNU (Кубанський державний університет, Росія) проведе пакети робіт, буде піклуватися про ефективне і своєчасне виконання, моніторинг, підготує доповідь про досягнення з завершення пакета робіт.
Платформа для діалогу
- Деталі
- Автор: Super User
-
Категорія: Український
-
Опубліковано: 12 травня 2013
-
Перегляди: 1596
Ефективне впровадження НКР (національних кваліфікаційних рамок) і, отже, ГКР (галузевих кваліфікаційних рамок) неможливо без повідомленої роботи всіх зацікавлених сторін, у тому числі населення та соціальних партнерів. Таким чином, створення платформи, де різні зацікавлені сторони будуть брати участь в активних діалогах, присвячених актуальності кваліфікації та якості її положення, передбачено на протязі 4-5 місяців. Блок управління ГКР (БУГКР) з його департаментом (ДГКР) буде створений в провідних університетах країн-партнерів: ГІУА (Вірменія), МГУ (Росія) та ХНУ (Україна). Все управління здійснюватиметься за допомогою головного блоку управління (БУГКР), та основні функцій розвиватимуться навколо ГКР, продовжиться розвиток, управління і координація проведення оцінки та перевірки досвіду, отриманого в приватних компаніях. Для забезпечення БУ персоналом, що має необхідні можливості для виконання функцій ДГКР, троє представників з кожної країни-партнера відвідають 6-денний курс в TUKE (Технічний університет Кошице, Словаччина), WUS (Всесвітній університетський сервіс, Австрія) і FLC (Лінк кампус університет Мальти ), щоб отримати досвід своїх колег з перших рук. Методологія дослідного туру буде включати в себе практичні підходи: спостереження за ЄС колегами та семінари. По поверненню члени БУГКР почнуть розвиток платформи для участі зацікавлених сторін: буде розроблена база даних, електронний форум та інструменти для збору даних. Розроблені концепції та проекти баз даних, електронний форум і інструменти будуть проходити рецензування партнерами з ЄС та зовнішніми експертами, платформа буде уточнюватися аж до її пілотної реалізації. Регулярні телеконференції з учасниками консорціуму будуть організовані для забезпечення участі різних зацікавлених сторін, а також для забезпечення актуальності і якості розробок.
UKOLD (Університет Кобленц-Ландау, Німеччина) проведе пакети робіт, буде піклуватися про ефективне і своєчасне виконання, моніторинг, підготує доповідь про досягнення після завершення пакета робіт.